Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży)

Kupujący, który zawarł umowę sprzedaży na odległość ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia (zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Zwrot odbywa się w trzech prostych krokach:

Wypełnij formularz zwrotu, który dołączony jest w formie papierowej do każdego zamówienia, bądź pobierz i wydrukuj formularz dostępny poniżej.

Odpowiednio zapakowany i zabezpieczony produkt w nienaruszonym stanie wraz z paragonem/fakturą, kompletem metek oraz formularzem zwrotu odeślij na adres:

Vamossi Magdalena Zając
38-306 Libusza 858
Woj. małopolskie

Zalecamy przesyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. Nie akceptujemy przesyłek pobraniowych i do paczkomatu.

Zwrot środków (z wyjątkiem kosztu dostarczenia towaru) nastąpi w terminie 14 dni od daty trzymania zwrotu na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu. Zwrot zostanie odrzucony w przypadku otrzymania towaru niebędącego pełnowartościowym, noszącego ślady użytkowania.

 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

 

Wymiana towaru

Jeżeli zamówiony produkt okazał się za mały lub za duży zastosowanie ma procedura zwrotu (odstąpienie od umowy sprzedaży), a następnie złożenie nowego, niezależnego zamówienia.

 

Reklamacja

W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady bądź uszkodzenia towaru zastosowanie ma procedura reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Reklamowany towar należy odpowiednio zapakować wraz z paragonem/fakturą, kompletem metek oraz wypełnionym formularzem reklamacji dostępnym poniżej odesłać na poniższy adres:

Vamossi Magdalena Zając
38-306 Libusza 858
Woj. małopolskie

W przypadku towaru nowego/nieużywanego po stwierdzeniu wad fizycznych Kupujący ma prawo do zwrotu gotówki bądź wymiany towaru na nowy, wolny od wad, w terminie do 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku reklamowania towaru, który był przez Klienta użytkowany, Sprzedawca w pierwszej kolejności zobligowany jest do nieodpłatnego usunięcia powstałej w procesie użytkowania wady (dokonania nieodpłatnej naprawy reklamowanego towaru). 

Zalecamy przesyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie akceptujemy przesyłek pobraniowych i do paczkomatu. Kupujący ma prawo do wymiany towaru na pełnowartościowy bądź zwrotu kosztów jego zakupu. Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od daty trzymania reklamowanego towaru na rachunek bankowy wskazany w formularzu reklamacji.

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI