Reklamacje i zwroty

Zwrot towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży)

Kupujący, który zawarł umowę sprzedaży na odległość ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia (zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Zwrot odbywa się w trzech prostych krokach:

Wypełnij formularz zwrotu dostępny poniżej.

Odpowiednio zapakowany i zabezpieczony produkt w nienaruszonym stanie wraz z paragonem/fakturą, oraz formularzem zwrotu odeślij na adres:

Vamossi Magdalena Zając
38-306 Libusza 858
Woj. małopolskie

tel: 510 351 216 

Zalecamy przesyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. Nie akceptujemy przesyłek pobraniowych i do paczkomatu.

Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od daty trzymania zwrotu na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu. Zwrot zostanie odrzucony w przypadku otrzymania towaru niebędącego pełnowartościowym, noszącego ślady użytkowania/uszkodzenia.

 

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

 

Wymiana towaru

Jeżeli zamówiony produkt okazał się za mały lub za duży zastosowanie ma procedura zwrotu (odstąpienie od umowy sprzedaży), a następnie złożenie nowego, niezależnego zamówienia.

 

Reklamacja

W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady bądź uszkodzenia towaru zastosowanie ma procedura reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Reklamowany towar należy odpowiednio zapakować wraz z paragonem/fakturą, kompletem metek oraz wypełnionym formularzem reklamacji dostępnym poniżej odesłać na poniższy adres:

Vamossi Magdalena Zając
38-306 Libusza 858
Woj. małopolskie

W przypadku towaru nowego/nieużywanego po stwierdzeniu wad fizycznych Kupujący ma prawo do zwrotu gotówki bądź wymiany towaru na nowy, wolny od wad, w terminie do 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku reklamowania towaru, który był przez Klienta użytkowany, Sprzedawca w pierwszej kolejności zobligowany jest do nieodpłatnego usunięcia powstałej w procesie użytkowania wady (dokonania nieodpłatnej naprawy reklamowanego towaru). 

Zalecamy przesyłkę listem poleconym (rejestrowanym). Nie akceptujemy przesyłek pobraniowych i do paczkomatu. Kupujący ma prawo do wymiany towaru na pełnowartościowy bądź zwrotu kosztów jego zakupu. Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni od daty trzymania reklamowanego towaru na rachunek bankowy wskazany w formularzu reklamacji.

 

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI